Boganmeldelse og Giveaway: Madlavning med Clyde af Sue Cassidy

Jeg stødte på Sue Cassidys sang Sue Chef -blog via en Google -søgning for et stykke tid tilbage, og det søde logo fangede mit øje. Selvom jeg ikke laver mad, nyder jeg at læse opskrifter. Mærkeligt, jeg ved det. Under alle omstændigheder undersøgte jeg lidt længere, og det viser sig, at Sue var i færd med at skrive en bog om madlavning med kattekærligheden i hendes liv, Clyde. Nu var jeg virkelig fascineret.

Jeg forbandt mig med Sue på Facebook og indså, at hun boede i Northern Virginia, så vi tog en beslutning om at mødes til frokost en dag. Sue valgte min hjerne om udgivelse, og jeg glædede mig over at lære en kollega at kende og snart blive offentliggjort forfatter.

Sidste uge kom Sue og jeg sammen til endnu en frokostdato, og Sue leverede personligt min autograferede kopi af madlavning med Clyde: Fantastisk mad med min katteven. Før jeg endda begyndte at læse et enkelt ord, var jeg helt begejstret for bogens design. Fra den iøjnefaldende dækning af en tegning af Clyde i Sue’s Kitchen til det fantastiske interiørdesign, er denne bog en fest for øjnene.

Hvis du er en kok og altid søger efter den næste fantastiske kogebog, og hvis du er trukket til kogebøger, der har fantastiske opskrifter plus fængslende anekdoter, er denne bog noget for dig. Hvis du har en katteven, der kan lide at hænge sammen med dig i køkkenet, er denne bog absolut for dig. Og hvis du er en som mig, der elsker katte, laver ikke mad, men ønsker, at hun kunne lære at glæde sig over madlavning, vil du også elske denne bog.

Sues tilgang er, at sorten er krydderiet i livet og madlavning. Madlavning med Clyde holder dig med at vende siderne, fordi du aldrig ved, hvad der kommer næste. Denne bog læser meget mere som en roman end en kogebog. Personlige historier og kommentarer fra Sues familie og venner leverer en personlig kontekst for opskrifterne. De meget mere end 300 opskrifter spænder over kloden og har tilpasset, der blomstrer, der gør dem kreative.

Bogen indeholder også masser af fotos af Clyde sammen med hans kattevittighed og visdom.

Jeg forventede ikke at være ude af stand til at lægge denne bog ned. Det er trods alt en kogebog. Jeg laver ikke mad! Og alligevel fandt jeg mig stavebundet og blev ved med at vende siderne. Sue’s varme og hendes kærlighed til Clyde, kommer igennem på hver side i denne bog. Opskrifterne lyder alle helt fantastiske og leverer omfattende og dybdegående retninger. Jeg anbefaler ikke at læse denne bog, når du er sulten.

Denne dejlige bog er en fantastisk gave til den kattelærlige foodie i dit liv.

For meget mere information om madlavning med Clyde og for at bestille, kan du besøge Sues websted.

Vi er i ekstase, som Sue plejede at give væk en autograferet, individualiseret kopi af madlavning med Clyde til en heldig læser. For at komme ind i giveaway, fortæl mig i en kommentar, hvorfor du gerne vil vinde denne bog. For en ekstra chance for at vinde, tweet om denne gave eller dele på Facebook, og læg linket i en separat kommentar. Denne giveaway slutter fredag ​​4. november.

Ingrid King

Du kan også lide:
Madlavning med Clyde Giveaway -vinder

Anmeldelse: Madlavning med katte farvelægning

Boganmeldelse og Giveaway: The Nine Lives of Christmas af Sheila Roberts

«Jack katten mangler stadig i JFK lufthavn
Kemoterapi til katte »

27 Kommentarer til boganmeldelse og Giveaway: Madlavning med Clyde af Sue Cassidy

Vona Hubley siger:

5. august 2017 kl. 8:25

Lyder fedt

Svar

Susan siger:

4. november 2011 kl. 12:29

Dette er den kogebog, jeg har ventet på. Det kombinerer 2 af mine største kærligheder, katte og madlavning. Mine katte er ikke interesseret i køkkenet, og jeg håber, at denne bog måske har nogle ideer til at bringe dem ind i foldene af kulinarisk glæde.

Svar

Vivian siger:

4. november 2011 kl. 11:52

Jeg vil gerne læse denne bog, men biblioteket har den ikke!

Svar

Annie siger:

4. november 2011 kl. 11:17

Jeg laver ikke mad, men jeg elsker at spise god mad og i betragtning af, at min grrlfriend elsker at lave mad til denne bog, er at purere pels mig at give til hende, så hun kan lave pawsome måltider pels os. Plus hun er en grraphic designer og vil elske designet af denne bog!

Svar

Rose de Dan, Wild Reiki og Shamanic Healing siger:

4. november 2011 kl. 11:13

Jeg beklager at sige, at mit liv for nylig har været så fokuseret på at være solo -iværksætter, at madlavning (som jeg plejede at nyde), er ophørt med at forekomme i min husstand. Og det har indikeret et tab af tid tilbragt med min dyrefamilie – nemlig fire katte og en kæledyrshund, som alle elsker at nyde og (hvis tilladt) hjælpe som smagstestere og oprydningsbesætning.

Ikke kun kan vinde en katteassisteret kogebog hjælpe mig med at tilbringe meget mere tid i køkkenet, det kan resultere i nogle fantastiske historier, som jeg kan dele med læsere af min blog og nyhedsbrev og derved sprede kærligheden til katte og gode mad!

Svar

Britta siger:

4. november 2011 kl. 11:08

Min kat Quimby Jones er meget simulær for en hund, hver gang jeg sætter mig ned med en plade med mad, vil han prøve at sidde ved siden af ​​mig selvfølgelig så tæt som muligt og se med sin storenullnull